tisdag 8 juni 2010

Josh Homme


Här sitter man ännu en gång och gungar foten ur led. Dånet från överansträngda högtalare har fått mina grannar att frenetiskt dunka sina små nävar i väggen, som ett tecken på att dom vill ha mer.
Genom en snabb överblick av min spellista ser jag ett allt för tydligt mönster.

Här följer en orgie av produkter från mannen som tycks dyka upp vart jag, och mina grannar, än vänder sig.

Kyuss – Demon Cleaner
Eagles Of Death Metal – I Got a Feelin (Just Nineteen)
Them Crooked Vultures – Bandoliers
Queens Of The Stone Age – Make It Wit Chu

Självklart måste ni i vanlig ordning tar ert ansvar och kolla in äldre grejer, särskilt av QOTSA, även fast detta var en ganska genomgående kronologi. Desert sessions har mycket trevligt att erbjuda om man tar sig tiden att lyssna igenom volymerna.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar