torsdag 30 september 2010

CEO - White Magic


För att fortsättningen aldrig kom, kommer nu fortsättningen.
Den 28 Juni i år släpptes vad jag tror till mångas höga förväntningar efter år av tystnad äntligen White Magic. Frågorna var många, Hur kommer det låta? Är det lika bra som som TTA? Efter första lyssningen av albumet var jag inte så himla imponerad. Var det på grund av det stora förväntning jag byggt upp? Ja, men så här efter väldigt många lyssningar kan jag bara säga att det är ett kanon album. Det är inte TTA men det är ändå eufori på det sätt man väljer att göra det till. Visst hade jag önskat ett skiva fylld upp till bredden med Illuminata soundet men samtidigt får albumet en lite mer
allsidigare ljudbild av att alla spår inte riktigt låter likadana. Mina favoriter;

Illuminata (Spotify)
Youtube

White Magic (Spotfiy)
Youtube

No Mercy (Spotify)
Youtube

Come With Me (Spotify)
Youtube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar